onsdag den 12. april 2017

Frie Høns !


14 kommentarer:

  1. Svar
    1. JA ! Det har været 5 hårde måneder..

      Slet
  2. Yay :)
    Endelig! Jeg håber de nød at komme ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét gjorde de !!! Og det gjorde vi mennesker også :) Nu er der liv.

      Slet
  3. Ja tænk, hvor dejligt det er. Endelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været 5 hårde måneder - øj, hvor har det været rædselsfuldt!
      Men nu, er der høns overalt og jeg kan begynde den nytteløse jagt,for at forsøge at holde dem væk fra alt det nysåede og nyplantede :)

      Slet
  4. Åhrrrr et dejligt indlæg!! Elsker den måde du bringer naturen ind i mit liv på! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for :) Og jeg er taknemmelig for at du fortæller mig det, for så får jeg lyst tilbat dele mere :)

      Slet
  5. Hoppede højt i stolen af glæde for hønsene, da jeg så de måtte komme ud.
    Dejligt billede du har på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har venter urimeligt længe på denne dag - men nu er der frie glade Høns i Danmark igen :)
      Tak - Urheim s forårs gal :)

      Slet
  6. Sådan skal det være - frihed for alt og alle... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hørt !

      Det har været 5 l a n g e måneder med burhøns....

      Slet
  7. Jubii - både for hønsedamer og mænd. Så skøn en nyhed. Tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. En længe ventet begivenhed :) Godt for alle :)

      Slet