fredag den 23. december 2016

Fredags Blomst og en kærlig hilsen

Julerød Amaryllis. Hver t år køber jeg (mindst) en rød Amaryllis omkring 1. December og lader den langsomt strække sig mod julen.
Jeg vil ønske jer en rigtig glædelig jul og håber inderligt, at I må få tid til at være, tid til at nyde.
Jeg vil fylde de næste dage med hjemvendte børn, god mad, kardemommekaffe og masser af dejlige godter, nogle lange ture i skoven, sang, gaver og gode vine, masser af tid i køkkenet og mere tid i sofaen med strik. Tid til hygge, tid til snak, tid til nydelse.
En rigtig glædelig jul til alle jer fra mig.
Jeg vender tilbage her til bloggen om nogle dage :)

9 kommentarer:

  1. Din amaryllis holder sig fin, den klarer også de kommende dage.
    Jeg kan mærke en masse varme og kærlighed der bare skal deles og mærkes de kommende dage.
    Glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Tusinde tak Miri, også en rigtig glædelig jul til dig og dine kære:-))

    SvarSlet
  3. Tak søde Miri. Jeg håber, at du og din familie incl. dyr må få den dejligste jul sammen. Knus :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig glædelig jul i lige måde! ❤️

    SvarSlet
  5. Søde Miri - vi har sagt glædelig jul og solhverv - men jeg sender lige en ekstra hilsen her. Til alle jer andre, kære, også. Hvor den amaryllis vokser rødt og kærlighedsfuldt. Jeg håber, I får rigtig fine dage sammen, allesammen.
    Mange kærlige hilsner herfra Fyn: )

    SvarSlet
  6. Tak Miri :)
    Jeg ønsker også dig og din søde familie en rigtig Glædelig Jul!

    SvarSlet
  7. Jeg kan se, at du vil fylde dine dage med det aller vigtigste, og jeg vil gøre det samme (måske lige fraset skovture, som vi helt sikkert ikke når....)
    Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  8. Kigger lige forbi, for at ønske dig og dine kære en glædelig jul.

    SvarSlet
  9. Og en dejlig jul til dig og dine :)

    SvarSlet