fredag den 7. juli 2017

Fredags Blomsten - Fredags Buketten

Lugtløs Kamille og Mark-tusindgylden.
Denne super enkle buket i den rå vase taler virkelig til mit nordiske hjerte. Ja, for jeg synes der er noget nordisk over disse farver og former. Har intet argument eller bevis - bare en følelse, og med blomster er det helt i orden at lade følelserne tale og fylde det hele.
Må Fredagen bringe jer alle fryd, finhed og fordragelighed.

( Og jeg vil igen vende tilbage til min oprindelige Fredags overskrift- Fredags Buketten, istedet for Fredags Blomsten..Bare fordi det føles bedre.)

10 kommentarer:

  1. Det er jo også en buket og ikke en enkelt blomst :-) - og en smuk en af slagsen.
    Jeg kendte ikke mark-tusindgylden og måtte google. Det er underligt, at jeg ikke kender den fra vores lille plet, for vi har både strandenge og overdrev lige uden for døren. Men jeg vil kigge en ekstra gang efter den, for hvor er den dog yndig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kendte den heller ikke. Opdagede den på et nyt sted i udkanten af skoven og blev forelsket💚

      Slet
  2. Så fin!! Rigtig god weekend! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og i lige måde 😊

      Slet
  3. Dejlig buket og rigtig fin vase.
    Mark-tusindgylden, - så lærte jeg noget nyt i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak 😊 Jeg kendte den heller ikke, men åh hvor er den fin 😊

      Slet
  4. Kära Miri! När jag tänker på dig så tänker jag alltid på just alla dina vackra fredagsbuketter som du bjuder ss på och vilken härlig start det är på helgen. Och visst är det så att det ofta är i det enkla som det vackra bor. Det som tilltalar både ögat och själen.
    Och lova mig att du aldrig slutar att plocka dina vackra livsbuketter och njuta av livet så som bara du kan. Tack snälla du för all värme, glädje och omtanke som du genom åren har spridit i mina kommentarfält. En kvinna med ett vackert hjärta. Tack snälla du! Även om jag nu slutar blogga och lämnar bloggvärlden kommer jag fortsätta kika in hos dig och se hur du har det och fortsätta njuta av dina vackra fredagsbuketter.

    Ha en fantastiskt sommar!♥

    Kram Lotta

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lotta, mange tak for dine ord og jeg har været med taknemmelig for at kende til dig og din blog. Jeg ønsker der al lykke i fremtiden :)

      Slet
  5. Tak for sidste uges fredagbuket.
    Buketten og vasen rammer så meget hos mig, giver en vidunderlig ro. Tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det er mig en fornøjelse :)

      Slet