tirsdag den 18. juli 2017

Farvel og tak

Jeg har besluttet mig for at lukke denne blog. Jeg takker for den dejlige tid, jeg har haft med jer, der har skrevet kommentarer til mig gennem årene.At blogge har givet mig så megen glæde.
Nu tror jeg min tid som blogger er forbi, men jeg holder bagdøren åben og lader bloggen stå.
Jeg vil stadig besøg jer og kan altid kontaktes på ; miriandersen@yahoo.dk og hvis I har lyst, findes jeg også på Instagram, som losarinasmor.

Med et billede af min regnvåde New Dawn vil jeg ønske jer alt det bedste og siger som Henry David Thoreau ; "At påvirke dagens kvalitet er den højeste kunstform". Lad os alle være kunstnere i vores eget liv.

Kærlig hilsen Miri

26 kommentarer:

  1. Nåda - nu havde jeg jo ellers lige fundet dig ;-)
    Men hvis ikke du føler for det mere, skal du naturligvis lukke og slukke.
    Du ønskes alt godt fremover.
    (Og jeg er begyndt at plantefarve - det var din skyld, så tak for det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager med stor glæde og fornøjelse, dén skyld på mig , for jeg ved hvilke glæder der venter dig :)
      Og tak fordi du fandt mig :) Vi ses !

      Slet
  2. Og nu bliver jeg lidt berørt, først over at du lukker, men også over det skønne citat.
    Tak for alle dine skønne og simple og kloge indlæg, og for at dele af dig selv, og dit liv. Alt godt til dig!
    Vi ses på insta:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak sødeste Anette :) Jeg er så glad for dine ord, dejligt at få lov til at afslutte noget med så fine ord at tage med mig :) Ja, vi ses !

      Slet
  3. Kære Miri. Jeg vil ønske dig en forsat rigtig dejlig sommer. Og en skøn rejse, den nye, du skal ud på, nu. For det fortjener du.
    Tak for skæve og dejlige kommentarer vi har delt. De har betydet meget for mig.
    Dit foto er sørgmodigt, men blomstens navn fuld af en ny fremtid. Sådan som alle farveller er.
    Pas godt på dig.
    Alle bedste hilsner til dig og jer alle i skoven og ved havet, herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Laila, dejlig at høre fra dig igen :) Jeg tager dine ord til mig og takker for den tid jeg har delt med dig herinde, den har betydet uendelig meget for mig.

      Slet
  4. Tak for alle dine små hverdags-indspark og dejlige billeder. Jeg ønsker dig alt det bedste, derude i skoven, med alle dine dyr :)
    Mette L

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Mette L, 1000 tak :) Pas godt på dig selv - knus

      Slet
  5. Alting har sin tid, - din tid som blogger har været SÅ inspirerende for mig. Jeg er selv, - næsten, - færdig med blogland, men har med glæde fulgt med i dit univers helt til det sidste.
    Tak for inspiration og input til hverdagslivet.
    Jeg glæder mig over stadig at kunne følge med på Instagram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva :) Vi 2 har også fulgtes ad gennem mange år og det har været mig en enorm glæde, så jeg takker også herfra :)

      Slet
  6. Det bliver tomt nu du lukker og slukker, eller holder en bagdør åben. Godt du bliver på Instagram.
    Du åbnede op for noget du og jeg har til fælles, noget der er så tabubelagt stadigvæk, og noget du og jeg har prøvet at italesætte.
    Jeg er på min blog on and off, det samme på Instagram. Håber du får tid til at komme forbi af og til. Og du får en stor glæde med de ting du krydre din hverdag med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver tomt...Det var også en svær og sær beslutning for mig, men tror det er den bedste.
      Jeg følger dig, her og der - vi mister ikke kontakten :)

      Slet
  7. Åh, det er jeg ked af at høre; jeg ELSKER virkelig dit univers herinde, der ved du.. ❤️
    Håber meget at du i ny og næ finder vej herind igen med alt godt fra dit lille hus i skovbrynet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Maude :) Dine kommentarer har altid fået mig til at tro på det jeg gør, så tak :)

      Slet
  8. Kære Miri, jeg er så glad for, at du er på Instagram - har nydt at følge dig her på bloggen. Din glæde ved naturen deler vi. Vi ses på Instagram og ude i det virkelige liv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte :)
      Vi vil mødes her og der og ikke mindst ude i den virkelige verden og dét er jeg så taknemmelig over :)

      Slet
  9. Kære Miri, tak for alle dine flotte billeder og dine kloge ord, og for at dele dit liv på den smukkeste og mest positive måde. Jeg er kun i blogland, når jeg læser din blog, så jeg har været væk længe. Jeg følger med glæde dine smukke billeder på instagram. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er det smukt sagt (skrevet) , jeg bliver ganske berørt - tak , sødeste Helle :)

      Slet
  10. Du bliver savnet, søde Miri. Men forhåbentlig ses vi hos mig af og til - og måske endda i virkeligheden en dag; vi er ikke så langt fra hinanden, ved du... :-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, kære Mia :) Jeg vil bestemt besøge dig , både her og der og i virkeligheden :) Nyd sommeren og tak for dine kommentarer gennem tiderne :)

      Slet
  11. Det har været skønt at følge dig, og stadig skønt at se dine billeder på instagram :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, jeg har været glad for at vi har fulgt hinanden gennem, efterhånden, rigtig mange år :)

      Slet
  12. Jeg har holdt fri fra skærmen og ser først dit indlæg nu. Det er jeg ked af at læse: jeg har nydt din blog, men glædes over, at jeg stadig kan følge med via Instagram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Kirsten :) Ja, vi kan ses gennem IG - jeg har ikke rigtig "fundet mig selv" derinde, men nyder den enorme verden af inspiration :)

      Slet
  13. Kære Miri

    Tak for tre års dejligt blogger-bekendtskab! Hvor længe har du egentlig blogget mon? Jeg har nydt at følge med her og glædet mig over hver eneste kommentar du har lagt hos mig :)
    Stokroserne har blomstret smukt med lyserøde, hvide og lysegule blomster. De er vildt høje! og jeg glæder mig meget over dem :)

    Jeg håber, du kommer til at hygge dig rigtig meget med IG <3
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Lisbet og jeg har også nydt vores bekendskab :) Dejligt de stokroser trives hos dig- gør mig glad at vide :) Jeg har blogget i mange mange år, faktisk sad vi og talte om det i familien, at vi ikke kunne huske hvor mange, fordi jeg har slettet nogle af bloggene..Fjollet ide, men det virkede for mig dengang.
      Tak for dine ord - kh Miri

      Slet