onsdag den 3. maj 2017

Jeg strikker og jeg læser - ikke mere !

Eller jov, jeg strikker og læser stadigvæk hele tiden og vil blive ved med det, så længe det er mig muligt, forhåbentlig lige til den dag, hvor jeg dør.

Nå, men det faste Onsdags indlæg, hvor jeg deler mit nuværende strikke projekt og den bog jeg læser,  og hvor jeg lagde op til, at I skulle dele jeres,  det faste indlæg vil ikke optræde her mere.
Jeg vil stadig gerne dele strikkeprojekter og bøger, men ikke på den måde. Kunne bare mærke at noget nyt må til.

Hvad der så skal ske hver Onsdag herinde, det ved jeg faktisk ikke..Eller hvordan jeg skal dele håndarbejde og bøger.. Hmm... Tænke tænke tænke.
Mens jeg tænker, kan I jo nyde synet af en kat (Fanny ) der har "lånt" min strikke og tv stol:

8 kommentarer:

  1. Åhh smukke kat og jeg ser frem til, hvad du fremover deler.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja, nu må vi se om jeg overhovedet finder på noget :)

      Slet
  2. Vi har et standpunkt indtil et nyt udvikler sig.
    Måske kommer det drypvis, en bog er læst, et håndarbejde påbegyndt/afsluttet. Måske på en helt anden måde. Det bliver spændende hvad du hitter på.
    Tak for en stund med Fanny :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Nemlig - drypvis er bestemt en mulighed - for lige nu er jeg blank :)

      Slet
  3. Sådan nogle gentagne indlæg skal kun blive ved, så længe det er sjovt. Jeg bliver ved lidt endnu. Kan jeg mærke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du bliver ved, for ideen er ALTSÅ god :)

      Slet
  4. Det er jo heldigvis dig, der bestemmer, så det skal nok blive noget godt.
    (Jeg læser i øvrigt Gramhavet af Erling Jepsen og strikker børnebørns-bluser på stribe...tihi)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh - du har stor tillid til mig :) Tak :) Jepsen, det er lang tid siden jeg sidst har læst ham - tak for at huske mig på ham :)

      Slet