fredag den 5. maj 2017

Fredags Blomsten

Jeg ser altid frem til Fredag her på Bloggen, holder så meget af at dele en buket med jer. Dette faste indslag vil fortsætte, men jeg tillader mig at ændre det en anelse.. Buketten skal bare være plukke i ugen op til Fredag og ikke altid på selve Fredagen. Lige i disse uger plukkes der buketter hver eneste dag og ofte flere gange , men de holder ikke altid så længe, våren er flygtig, og tænk, hvis nu Mandagens buket synger sange om at blive beundret og så er den væk, når Fredagen oprunder.. Så Fredags Buketten kan fra nu af, godt være plukket på en Tirsdag.
Kodriver - de sart gule,  Fladstjerne - de hvide og endelig Anemone - der voksede et område med disse henrivende i deres farver, blandt alle de "almindelige" hvide, så jeg plukkede forsigtigt en lille håndfuld med hjem.
Fredags Buketten er en lille SkovBuket fra mig til jer - god Fredag :)

4 kommentarer:

  1. Tak :-) Og god fredag aften til dig!

    SvarSlet
  2. Og som så ofte før, finder jeg tid til at kigge forbi lørdag morgen, og som vanlig suger jeg næring til mig af det skønne billede. I dag lander jeg op til en solrig lørdag, med god varme og svag vind.
    God solskins weekend

    SvarSlet
  3. Smuk, smuk buket. Lige til at blive glad i låget af.
    God solskins Søndag til dig

    SvarSlet