søndag den 2. april 2017

Søndag den 2. April

Det var den 27. Marts 2017 og jeg havde en fridag. Jeg gik ud i den skov, som jeg efterhånden aldrig så i dagslys. En Lungeurt stod der i i kanten af grusvejen og nikkede godmodigt til mig. Jeg plukkede den nænsomt, holdt den fremfor mig og synes , næsten, jeg kunne høre den fortælle, at alt var som det skulle være.  Nu er våren her og jeg er her og Lungeurten tilbragte sine sidste dage, med at sprede sin visdom og skønhed i en lille vase på mit bord.

26 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak for :-) -dejligt at være tilbage :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, søde Maude, det er godt at være her igen :)

      Slet
  3. Og den lungeurt stod og ventede lige præcis på dig :)
    Mette L

    SvarSlet
    Svar
    1. et tror jeg, kære Mette :) Eller det vælger jeg at tro :)

      Slet
  4. Alt er lige præcis som det skal være lige nu ! Nyd ugen der kommer og lad roen sænke sig over dig. Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Og mere kan jeg ikke forlange, eller... :) Tak, kære Dorthe, jeg er åben for roen :)

      Slet
  5. Dejligt med et lille pip fra dig. Håber alt er vel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt at være tilbage og alt er vel :)

      Slet
  6. Svar
    1. Fridage er bare det bedste !

      Slet
  7. Så dejligt at høre lidt fra dig igen. Jeg håber, du har det godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, det er godt at være tilbage og alt er vel :)

      Slet
  8. Vidunderligt livstegn, både til din vase derhjemme, og til mig her bag skærmen.
    Mon der bliver tid for flere billeder og tanker omkring dit nye liv, et lille pip i ny og næ.
    Ønsker dig et dejligt forår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde du :) Jeg nyder at være tilbage , jeg nyder våren :)

      Slet
  9. Jeg blev så glad da jeg hørte et pip fra dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette - jeg er så glad for, at I stadig er derude og giver jer tid til at skrive :) Så er det bare ekstra skønt at vende tilbage :)

      Slet
  10. Hvor hyggeligt, at du skriver igen! jeg håber, du har fået en god start på nyt job og ny hverdag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , kære Kirsten :) Mit arbejdsliv, har ændret sig igen igen og dermed min hverdag. Men jeg forsøger at tage det hele med ro :)

      Slet
  11. Ja, nu kommer jeg jo til at gentage alle de andre, men jeg mener det altså også: Dejligt at høre fra dig :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana - jeg er så glad for at I er der ude og at I gider at skrive, dét gør det hele meget bedre :)

      Slet
  12. Kæreste Miri, hvor er det godt at have dig tilbage på din blog:) Du har været savnet. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, det er jo en berigelse at komme tilbage med en sådan velkomst :)

      Slet
  13. Hvor dejligt, at du er tilbage, kære Miri... :-)

    SvarSlet