mandag den 3. april 2017

Mandag

Jeg drysser korn og knuste æggeskaller til Urheim, også kendt som Ragnhildur, og hans 7 HønseDamer. Watson Kanin får frisk plukket Skvalderkål og stokken af gårdagens spidskål.
Blåmejsen og alle hendes venner, tilbydes solsikkefrø og solen bryder frem og fuglene synger dagen velkommen.
Jeg fjerner lidt muse indvolde fra trappestenen..Takker Fanny og Bosse, for deres gavmildhed..Synes det er mega klamt, men sender dem en venlig tanke, trods alt..

Plukker lidt vårgrøn Mynte, CitronMelisse og Brændenælde - en kop mild the , som jeg nipper af, mens morgenen bliver til formiddag.

12 kommentarer:

  1. Det da ikke helt tosset at være dyr hos dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi gør vores bedste for at skabe rammerne for de gode liv :)

      Slet
  2. Kære Miri dejligt du er her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Margith, det er godt at være her igen :)

      Slet
  3. Jeg nyder, at du gør det, - og fortæller om det lige her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva , jeg har denne store glæde ved at dele med jer :)

      Slet
  4. Jeg prøver at finde smagen af den dejlige kop te du nyder, følger din færten, der smager af forår.

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint at tænke på, at du sidder der bag din skærm og mærker våren i skoven :)

    SvarSlet
  6. Du godeste, jeg havde glemt hvordan du evner at nyde og bringe nydelsen helt herop til mig. Takker for dit sansefulde indlæg:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig en udsøgt glæde og stor fornøjelse :)

      Slet
  7. Herligt med gavmildhed af alle slags... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gavmildhed er en god ting :) Og det er bare mig der har en lav teskel for ækelhed - hæ hæ :)

      Slet