onsdag den 26. april 2017

Jeg strikker og jeg læser

Flere bloggere har en fast dag om ugen, hvor de viser hvilken bog de læser og hvilket håndarbejdet, de er i gang med. Et meget inspirerende type indlæg, som jeg også vil have som fast punkt på min blog.

Det ville være så hyggeligt, hvis I ville være med. Skriv et link til jeres blog i kommentaren eller bare skriv hvilket håndarbejde I er i gang med og hvilken bog I læser/lytter til. Inspirerende for os andre at se og høre om.
Jeg strikker NUUK , en kortærmet sweater/pullover, fra det lækre strikke magasin Laine , deres første nummer efterår/vinter 2016.
Jeg genlæser igen igen , denne skønne bog, fyldt med vidunderlige ord om haver og vækster gennem et år, i både forfatterens egen have, men også hos andre. Ord, billeder, tegninger- alt spiller sammen i denne bog, der kun kan anbefales.

10 kommentarer:

  1. Jeg strikker til baby og læser noget, der godt kan gå hen og blive en væmmelig krimi :)
    http://skauogco.blogspot.dk/2017/04/onsdagsmasker_26.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende- må straks følge linket :) !

      Slet
  2. Jeg er i gang med børnebørns-bluse nummer fem af fem i silke/bomuld, så der skal snart nyt på pindene.
    Og så er jeg netop blevet færdig med Lars Kjædegaards krimi nr. 2, "Den sidste dommer" og gik straks i gang med nummer 3 i serien. På lydbog, selvfølgelig, så jeg kan strikke imens.
    Så det er både serie-strik og serie-læsning

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - serie strik og serie læsning , herligt :)
      Jeg glæder mig til den dag jeg kan strikke til børnebørn, du er en heldig kvinde - 5 stykker :)

      Slet
  3. Dejligt håndarbejde der gerne skulle nå at blive færdig til sommeren når ærmerne ikke behøver at være lange :-)
    Der er en del bøger der tåler at blive læst igen, igen og igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har mange bøger, som jeg holder af at genlæse - og mange af dem, ejer jeg - åh, hvilken rigdom :)

      Slet
  4. Jeg hækler tog-tæpper, yderst velegnet at sidde med på den daglige togtur, lige nu er det Turn Around tæppet fra Drops. Og så læses der "Den ottende dødssynd" af Rebecka Edgren Aldén, en psykologisk spændingsroman, uhhhhhhhhh, siger jeg bare ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at dele :) Kender hverken tæppet eller bogen, så der skal Googles :)

      Slet
  5. God ide at dele hvad vi er i gang med! Jeg læser 'Just Kids' af Patti Smith, og strikker en klassisk, råhvid aran sweater til mine vandreture. Skønt at sidde med de gamle, traditionelle mønstre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bog har jeg læst så meget om, og den står på min liste. Lyder som en lækker lækker sweater :)

      Slet