torsdag den 20. april 2017

Glimt fra min have

 En veninde fra Jylland vil gerne se billeder fra min have. Jeg har så mange, åh så mange. Der er dette billede af en Judas Penge, der pludselig dukkede op under vinduet.
 Eller dette, Lungeurt der putter sig bag den oldgamle sten.
 Eller dette, en hvid kanin der guffer skvalderkål. Watson har fået nyt domicil og er nu midtpunkt i hele have herligheden og det gør ham glad. Watson den hvide kanin.
Hønsene har overtaget det hele- igen.
Det var så bare fire tilfældige billeder fra min have lige nu. Alt gror, og haven forandres time for time, fordi Våren, hun er fuld af energi.

6 kommentarer:

  1. Gitte https://www.instagram.com/gittejerner/20. april 2017 kl. 09.57

    Så dejligt at se din have, som den ser ud lige nu ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, Gitte, der er så fint :)

      Slet
  2. <3 Hvor er der rart og hyggeligt hos dig Miri. Under det ene af vores stuevinduer er der også netop dukket en judaspenge op, jeg blev så glad. Tidligere ville de helst komme op blandt brændenælderne, det gør de nok også i år, håber jeg.
    Ha en go aften:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , søde Anette :) Jeg har gået rundt og ledt i alle krat, men kan slet ikke se andre Judaspenge end denne ene....Stor sorg, da jeg holder så meget af den.

      Slet
  3. Dejlig vandring i din have. Der så dejligt liv. Ved godt du og skvalderkål ikke er bedste venner, godt Watson "elsker" det, og på den måde bliver centrum for det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg holder af min have med skvalderkål og det hele - hæ hæ :)

      Slet