søndag den 29. januar 2017

At leve, at blogge

Kære søde I, der læser med, skriver og kommenterer, tænker med og husker på at mærke de små glæder og de store tanker, kære alle jer.

Jeg har fået et nyt job - fuld tid - i en, såkaldt almindelig institution, i en by langt borte fra Skoven.
 Jeg kommer til at bruge rigtig meget tid i bus og tog.
Jeg har så mange ting i  mit liv, der skal fyldes ind i de 24 timer vi alle har til rådighed, så jeg må lade bloggen hvile. Den må hvile indtil jeg finder ud af, hvordan jeg kan skabe tiden og rummet, til den glæde, der hedder Losarinas Mor vol.2
Jeg er blogger af hjertet og vil savne jer. Jeg håber at vende tilbage, heller snart end senere.

Pas på jer selv og få det bedste ud jeres liv - knus fra Skoven.

19 kommentarer:

  1. Tillykke! Selvom det selvfølgelig er ærgerligt at det er langt fra skoven, så dog :-) Håber at du bliver rigtig glad for det Miri. Ønsker dig alt det bedste ude i virkeligheden ❤
    Kh Lisbet

    SvarSlet
  2. Åhhh... Stort tillykke med jobbet - du vil blive savnet herinde! ❤️

    SvarSlet
  3. Til lykke med jobbet! Hvor er det dejligt for dig :-) Jeg håber du får overskud til at vende tilbage til bloggen. Men først og sidst: Held og lykke med det nye arbejde :-)

    SvarSlet
  4. tillykke med jobbet, håber du finder en måde stadig at blogge nu du nyder det.

    SvarSlet
  5. Så härligt med nytt jobb och på bussen kan du ju få tid till att vila, sticka och läsa (om du int blir åksjuk).
    Lycka till!

    SvarSlet
  6. Kæreste Miri.
    Tillykke med jobbet!
    Du får dejlig tid til at strikke og læse og måske endda til en lille lur, så du er frisk, når du kommer hjem.
    Og så vil jeg lige prikke lidt til dig: Kunne du ikke overveje Instagram? Mange af dine dejlige blogindlæg billeder af hverdagsindtryk og få, men velvalgte, ord, ville bare passe så godt til det. Please, overvej det.

    SvarSlet
  7. Tillykke :) Tag dagene, som de kommer. Lad være med at lade det vokse til noget, der er for stort. Rid på bølgen :)
    Mette L

    SvarSlet
  8. Tillykke med jobbet.
    Nyd togturene, dagligdagen og alt det der skal fyldes i :)

    SvarSlet
  9. Kære Miri du bliver savnet.

    SvarSlet
  10. Og pas du på dig selv, jeg er sikker på at du finder gode måder at nyde turene på vej til og fra arbejde, pøj pøj med det hele :-)

    SvarSlet
  11. Og kære søde du, Miri. Stort tillykke med dit job. Jeg håber, du bliver glad for det. En ting er sikkert: At det er meningsfuldt arbejde. Og pas også rigtig godt på dig selv.
    Mange varme hilsner herfra Fyn: )

    SvarSlet
  12. Tillykke med det nye job - pas godt på dig selv ..

    SvarSlet
  13. Hej Miri!
    Tillykke med det nye job:-) Jeg vil altså også komme til at savne dine indlæg, jeg er simpelthen vild med at følge dig her. Men kan jo med lethed forstå der ikke er tid-plads-eller overskud til det hele.
    Et klem i dagens anledning:)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med jobbet! Jeg håber, du bliver glad for det og kommer til at trives med det. Jeg kører selv langt til og fra arbejde hver dag og bruger turen som en frirum til egne tanker. En god termokop til te / kaffe hjælper også godt de trætte morgener :-)

    SvarSlet
  15. Hjertelig tillykke med jobbet, det er dejligt at komme ud og bruge din faglige ekspertise igen, det fortjener du. Bare trist jobbet ikke var i din baghave.
    Jeg vil komme til at savne dig her, dine dejlige ord, billeder og synspunkter giver så mange skønne tanker i gang. Og dine dejlige kommentar.
    Pas godt på dig selv derude i de mange timer du er på farten, og på de timer du får tilbage derhjemme.
    Kæmpe cyberkram til dig fra mig.

    SvarSlet
  16. Gitte https://www.instagram.com/gittejerner/31. januar 2017 kl. 12.01

    Kære Miri, tillykke med jobbet - hvor er det dejligt for dig!
    Lige som Eva vil jeg spørge, om du ikke vil overveje Instagram - du tager de lækreste billeder, der siger mere end mange ord.

    SvarSlet
  17. Kæreste Miri! Et stort tillykke til dig - wow! :-) Det er STORT - og det kommer til at fylde meget; forhåbentlig på den gode måde...og forhåbentlig kan du klare al den tid i bus og tog. Nogle kalder det spildtid; andre formår at bruge den fornuftigt til at koble af, læse, meditere...helt andre arbejder på farten! Jeg håber, at du formår at bruge tiden på farten på en måde, der passer dig godt - og jeg håber så inderligt, at du kommer til at trives i dit nye job. Der venter sig nogle heldige unger og kolleger; så meget er jeg vis på! <3 Selvom jeg pt. har lidt a la en blogpause (tror jeg), så kommer jeg virkelig til at savne dig...selvom jeg periodevist er fraværende herinde, så læser og nyder jeg altid både gamle og nye indlæg fra din hånd <3
    Held og lykke derude! KH Lilly

    SvarSlet
  18. Mange gange Tillykke med dit nye job!
    Jeg håber det bliver godt og at du kommer til at trives der :)
    Du kan roligt tage en pause fra bloggen - jeg, og helt sikkert mange flere, vil være der, når du har overskud og tid til at blogge igen.
    Så kan du måske få læst nogle gode bøger, når du skal bruge så meget tid i bus og tog :)
    Pas godt på dig selv så længe.

    SvarSlet
  19. TIL LYKKE med dit job; du kan sikkert udnytte rejsetiden på fornuftig vis med strikketøj og bøger... og gode tanker. Jeg har selv prøvet at rejse frem og tilbage med bus og tog (helt fra København til Helsinge), og det kom der mange gode ideer ud af ;-)

    SvarSlet