mandag den 19. december 2016

Små glimt af jul i mit hus

 "Vi tænder fire lys i kvæld,
og la´r dem brænde ned,
for længsel, glæde, håb og fred,
men mest alligevel,
for fred på denne lille jord, hvor menneskene bor."

Med Inger Hagerup og Daniel Helldèn s advents vise, tændte vi så alle 4 lys i kransen.
 Jeg fortalte om min fryd ved Hyacinten, så den pryder også ved mit toiletvindue.
 I alle hjørner breder julestemningen sig.
 4. Advent bød også på årets bagning brunekager.
 Engle.
 Jul blandt bøgerne.
Julerød Amaryllis - den når at springe ud til jul.

12 kommentarer:

  1. Det emmer af julestemning, glæder og varme.
    Dejligt indblik i din/jeres jul, og skøn 4. søndag i advent.

    SvarSlet
  2. Dejlige stemninger :-) God juleuge til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana - ja, tænk engang- bare en lille uge tilbage....

      Slet
  3. Svar
    1. Tak :) Vi nyder at pynte op :) Og jeg nyder også at pille det ned igen
      , efter jul :)

      Slet
  4. Sikke fint og enkelt du har pyntet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Her er pynt i hver en krog :)

      Slet
  5. Smuk og naturlig julepynt, ser så hyggeligt ud der hos jer:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Her er meget fint og rart at være :)

      Slet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg synes det er så fint at pynte op og gå der i blandt al den finhed- sjovt at fylde på med ting, der kun har den funktion, at de skal pynte :)

      Slet