tirsdag den 29. november 2016

Strik

Jeg er ingen monogam strikker - jeg har mange projekter i gang på en og samme tid, samt endnu flere, der ligger og venter på at det helt rigtige garn dukker op.
Dette er et sjal af Clara Falk, Medvind. Jeg strikker det dog ikke i striber, men blander 2 farver over hele sjalet. Jeg valgte at strikke dette sjal, bla fordi det har en I-cord kant på de korte sider- ses øverts på sjalet i dette billede, og en sådan I-cord kant havde jeg ikke arbejdet med før, så det skulle prøves.
Desuden er sjalet meget enkelt at strikke, det perfekte tog-  og tv-strik.

6 kommentarer:

  1. I hvert tilfælde ganske hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Strik, nisser, levende lys - super hyggeligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :) Og at undøve nye færdigheder under hyggelige vilkår :)

      Slet
  3. Det ser dejligt ud. Og så ryger der jo lidt fra samlingen, så du kan fylde op på hylderne igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er rigtigt ! Det er vel et præmis - når noget bliver brugt, må det erstattes :)

      Slet